Viktiga mål

Eftersom att den gode herr Frohm redan bloggat om mitt uppsatta mål är väl dags att jag också föreklarar vad jag har för avsikt att göra.

Efter en höst med mer plugg, mindre träning och mer mat insåg jag att det var dags att rycka upp sig.
Med anledning av detta inledde jag 3 mars ett vad med denne Frohm. Inom två månader ska jag gå ner fem kilo.

Eller egentligen kan man inte kalla det ett vad. Lyckas jag får jag inget av honom. Men vid ett misslyckande är jag skyldig grabben en flaska alkohol av det starkare slaget (sprit) och tio burkar öl.

I och med att jag är tävlingsmänniska så finns det ju inte en chans att jag tänker låta honom vinna det här, så är det ju bara. Och när jag nu offentligör det hela på bloggen kommer jag antagligen sluta som undernärd.

Kommentarer
Postat av: AP

före- och efterbilder är ju ett måste... sista veckan lär du sitta bastun... månaderna innan har du gått upp 2hekto..

2008-03-11 @ 16:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0