Tur och retur sommaren 2007 - del 1

Jag kommer bjuda på några tillbakablickar i bloggen från sommaren 2007.
Först ut är tjejen på mitt sommarjobb som sa många roliga saker.



Någon sitter och pratar om "den andre killen" inför ett fullt lunchrum.

Någon:
- Han har ringt flera gånger men jag har inte svarat. Men igår pratade jag med honom och så sa jag att det måste ha varit nåt fel och att vi genomgår en familjetregedi (vilket var en lögn).

Jonas:
- Men vad har du sagt att det hänt för något då?

 Någon:
- Nä, men jag sa att jag inte orkade prata om det.

Jonas:
- Men tror du inte att han kommer vilja veta till slut?

Någon:
(Tystnad...) - Jo men i och för sig så är ju farfar dålig nu så kanske...


Vem visste att en farfars plötsliga död skulle kunna lösa problemen?

Kommentarer
Postat av: Patrik

Skriv nåt nytt istället för att dra fram gammal skåpmat.

Förresten, träffar ni Jonas, så passa på att mata honom med så mycket onyttigheter som möjligt!

2008-03-06 @ 14:54:51
URL: http://guldgossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0