Min andra lediga dag

Två dagar ledigt. Har jag redan fått nog?

Min taktik lyder som så att jag till en början ska ta det lugnt på min semester. Det har jag gjort.
Av någon anledning är jag väldigt trött. I morse ringde mor 09.30 och berättade att hon just hört mig på radio. Jaha, sa jag. Hon förstod ganska snabbt att jag hade sovit och jag avslutade samtalet och gick till sängs igen. Sov en timme och vaknade med ångest över att jag sover bort min semester men beslöt mig för att vila lite till. En timme senare gick jag upp och tog en timmes promenad. Sen har jag inte gjort någonting förutom att anrättat en sallad, tränat och nu grillar jag kycklingklubbor i ugnen.

Borde jag börja jobba igen eller ska jag tona ner min ångest av att känna mig så slö? Jag fick tipset att läsa en bok. Det var egentligen ett väldigt bra tips. Jag gillar att läsa, men jag gör det aldrig annars då jag inte tar mig tid - men nu har jag ju onekligen tid.

Tell me. Vad ska jag läsa?

Kommentarer
Postat av: Mr T

Böcker finns att låna en trappa upp. Har några farligt bra böcker, men frågan är ju. Är du redo för den typen av böcker Kamrat S?

2008-07-16 @ 13:15:22
URL: http://thomashansen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du borde läsa Lotta Thells böcker, om hennes liv som heroinist. Sätter lite andra perspektiv på allt från samhället till människan i sig.



2008-07-16 @ 17:05:29
Postat av: Christian

Du kan juh alltid göra som jag, spela tv spel från 14-02 (jag brukar ha middags rast) haha

2008-07-19 @ 10:59:37
URL: http://gorgis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Såklart borde du läsa Seinology om du inte redan gjort det! Dock självklart på engelska, annars missar man ju hela grejen ...

2008-07-19 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0