Jocke med gröna fingrar



Det är Jockes hand ni ser. Denne Jocke som är nyss fyllda 25 år. Kanske som vilken 25-åring som helst men han visade prov på något aningen ovanligt för en normal 25-åring.

När jag är på väg att åka hem börjar han visa mig sina blommor i fönstret. Det är blommor som han ska sätta om, det är blommar som har satts om. Det är skott han ska plantera och det är skott som har planterats. Han visar hur han beskurit vissa växter och hur han tror att de ska fortsätta växa.

Notera även hur han har en sån där luftfuktare hängandes på elementet. Det är hans mamma som tycker att han ska ha en sån.

Låter det här som något för dig? Kontakta mig så får ni hans telefonnummer.
(Han är civilingenjör också.)

Kommentarer
Postat av: Hannie

HAHAHA!

2008-07-01 @ 23:10:03
Postat av: Anonym

Hjälp!

2008-07-03 @ 12:35:50
Postat av: Hanna

Han har en själsfrände i mig i alla fall. Det kan Lizzy intyga. Man måste prata med sina kaktusar.

2008-07-07 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0