Grus...

Jag var hem till Matfors igår. När jag skulle åka hem hade det kommit lite nysnö och man kunde riktigt se hur förädiskt halt det var så jag tog det extra försiktigt då jag tänkte på dagens innebandy och inte ville göra illa mig på något sätt (läs inlägget nedan). I samma sekund som jag tänker det är fötterna borta, liksom nycklarna som jag hade i ena handen och kassen som jag hade i den andra.

I fallet tog jag emot mig med handen och lyckades så klart placera handen på de grus som inte mina fötter hade funnit tiondelen av en sekund tidigare. Resultatet blev blodigt.

Senare på kvällen var jag på en förfest. Det visade sig att en annan tjej också hade halkat precis. Som ni kan se blev skadan densamma.

image101

Kommentarer
Postat av: E

En ANNAN tjej. Du erkände tillslut!

2008-01-19 @ 19:43:43
Postat av: Jonas

Jag bjuder på den!

2008-01-20 @ 11:20:29
URL: http://jonassvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0