Det löser sig nog...

Jag har fått svar från den där värderingsfirman, som ni kan läsa om nedan, och de verkar anse att det skött sin information på rätt sätt, vilket man förstås kunde ana.

Dock upplyste de mig om att de har en "100 % nöjd-garanti" och jag anser mig själva inte vara 100 % nöjd kund om man säger så. Det kanske inte håller att säga att informationen var dålig, men lyckligtvis har jag en annan räddning - jag har ännu inte fått någon värdering.

På hemsidan står att man ska får svar direkt via sms och en dag senare via brev. Det har nu gått drygt två dygn och jag har inte fått någonting så jag kommer åberopa detta om de vill kräva en fattig student på 300 pistoler.

Annars får det bli Allmänna reklamationsnämnden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0