Spinning

Idag skulle jag i vanlig ordning träna.
När gymmet var fullt och det skulle börja ett spinningpass beslöt jag mig för att vara med på det.

För det första så var det kanske det jobbigaste pass jag någonsin gjort. Då jag ätit lite dåligt idag så fanns det inte mycket energi i kroppen men samtidigt är det ju fegt att inte köra på. Sista tio minutrarna mådde jag illa från och till. Sista fem minutrarna fick jag koncentrera mig för att inte ramla av cykeln då det var lite svajigt i kroppen om man säger så.

För det andra så insåg jag innan passet att det var länge sen jag spinnade sist. När det hade gått tre minuter insåg jag varför.
http://jonassvedin.blogg.se/2007/november/ja-man-blir-ju-forbannad.html

Jag funderar starkt på om jag gjort mitt sista spinningpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0