Hur hittar man mig?

För en stund sen ringde en tjej/kvinna till mig från Sveriges Akademiska Idrottsförbund. De skulle tydligen sätta ihop en liten planeringsgrupp under en helg i Uppsala för att diskutera hur man ska agera för att locka fler studenter att bli aktiva inom studentidrottsföreningarna.

Som ni kanske förstår ville hon att jag skulle delta i denna grupp. Hon trodde att jag skulle passa bra för det. Jag har aldrig träffat människan vad jag vet, så hur kan hon veta det.

Mitt namn verkar ha en förmåga att florera i många kretsar, nu verkar det sprida sig utanför Sundsvalls kretsar också. Men jag klagar inte.

Men va tusan. Gratis resa, boende och mat är ju aldrig fel. Jag får fundera på det där.

Jag ska få åka på ett annat uppdrag på måndag också. Mer om det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0