Sista kvällen med gänget

I lördags var det då dag. Sista kvällen med gänget. Jag, Ronnie, Thomas och Patrik skulle ses en sista gång på Förrådet. Då Ronnie och Patrik skulle komma upp och städa ur sina lägenheter ... Eller, ja städa och städa. Vilket fall som helst så var de här.

Allting inleddes i vanlig ordning med mat från Pizza City.



Jag och Ronnie var där.



Thomas var där.



Och till sist kom även Patrik. Och jag kan lova att den alkohol som finns där inte tillhörde oss.

Efter maten gled vi in i min gamla lägenhet och kvällens avslutades på ett varmt Oscars.
Tack för den här tiden pojkar. Den bjöd på många små lustigheter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra insiativ med den fettfria dressingen. Så att det inte blir onyttigt eller så.

2008-08-01 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0