Mitt i city!

Jag har ny lägenhet! Ja ni hörde rätt. Efter nästan fyra år på Förrådet kommer det bli dags att den 1 november lämna Förrådet. Som vanligt har jag flax.

Efter att jag fått mejlutskick på lägenheter frånt Mitthem väcktes mitt intresse för en lägenhet på 42 kvm. Centralt är förnamnet då jag går till torget mitt i stan på 37 sekunder eller nåt sånt. Jag skulle vilja veta hur många som visat intresse för denna, men tydligen fick jag lägenheten för att jag varit Mitthem trogen i mitt nuvarande boende.

Bra saker med lägenheten:
- Då det var en vattenskada i badrummet nyligen är det nyrenoverat.
- Jag kommer få hela lägenheten nymålad innan inflyttning.
- Jag var inställd på att få betala dubbla hyror en månad då jag inte sagt upp min lägenhet ännu. Men säljaren tyckte inte att jag behövde det då jag visat intresse för lägenheten redan i juli. Jag trodde inte att det fanns såna säljare.

Jag är rädd för att bli alltför mycket våldsgästad om jag säger vilken adress det är, så det får vara.

Kommentarer
Postat av: hp

absolut!! därför jag ska plugga upp matte b i höst..



2008-08-13 @ 23:12:18
URL: http://hanapee.blogg.se/
Postat av: Håkan

Perfa, då kommer jag ner och våldsgästar...

2008-08-14 @ 10:06:02
Postat av: Sara

Grattis! :D Vilket flyt!

2008-08-18 @ 23:48:11
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0