Kameran - så här slutade det

Eftersom att Expert aldrig ringde mig som de lovat for jag ut till dem för att fråga vad som egentligen hände. Väl där träffar jag en kille i kassan och berättar att de skulle ringa men inte gjort det.

Jag blev återigen ombedd att prata med någon annan. Man jobbar tydligen så på Expert. Är något besvärligt kollar man ner i butiken om man ser någon som ser ut att vara ledig som kan fixa skiten. Han hittade en kille som jag gick till men han blev upptagen. Jag väntade i 15 minuter men när jag inte hade tid att vänta mer gick jag till kille nummer ett och slängde papperen jag hade med mig till honom med kommentaren:

- Nu måste jag åka, så nu får ni 20 minuter på er att fixa det här.

När jag kommer tillbaka har han i alla fall försökt, men han kan helt enkelt inte. Tydligen finns det en tjej som kan det här men självklart är hon och handlar på ICA. Så jag väntar på henne och när hon kommer fixar hon allt snabbt. Det var med andra ord inte alls nödvändigt att kontakta försäkringsbolaget som någon sagt där tidigare.

Nu har jag i alla fall kameran och jag har redan hunnit sälja den.

Prisa gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0