Expert Stormarknad

För att förstå. Läs tidigare inlägg.

Idag ringde jag Expert. Det visade sig då att numret som annonserades för Expert Birsta gick till centralorganisationen och det fanns helt enkelt inte något telefonummer till butiken. Det enda killen centralt kunde göra var att skicka ett "meddelande" (antagligen morse) till butiken i Birsta och be dem kontakta mig under dagen.

Ringde någon? Nej.

I morgon kommer Svedin ta sport-Golfen ut till Birsta. Väl där ska jag fråga varför de inte ringt. Jag ska även kräva att de fixar kameraproblematiken genast. Därefter ska jag be att få tala med butikschefen och jag ska även be om kontaktuppgifter till ansvarig på Expert Stormarknad, gärna någon VD.

Jag ska berätta för honom hur det ligger till här i världen.


Kommentarer
Postat av: Pelle

"sport-Golfen". Jag anar plagiat!

2008-08-06 @ 10:48:59
URL: http://www.sejdelshoppen.se
Postat av: Jonas

Ja fy tusan. Det tänkte jag inte ens på. Usch och fy. Har dina begrepp bregravt sig i mitt undermedvetna? Finns det medicinering?

2008-08-06 @ 12:25:00
URL: http://jonassvedin.blogg.se/
Postat av: Jens

Golfen är mera sport än Skodan, dock uppfyller ingen kategoring för att få bära namnet sport! Sedan herr Svedin. F-n vad du är bitter. Du har nu tagit över ledartröjan när det gäller detta.... :-)

2008-08-06 @ 12:42:58
Postat av: Christian

Bra rutet kamrat, så där får det inte gå till 2008!



Sport-Golf kontra Sport-skoda... hm.. a tie

2008-08-06 @ 16:46:58
Postat av: Jonas

Bitter? Jag skulle kalla det realist.

2008-08-06 @ 17:40:16
URL: http://jonassvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0