Den där Jonas

Nu undrar ni säkert. Den där Jonas, gör han verkligen någon nytta på jobbet eller sitter han bara och rullar tummarna om dagarna?

Då kan jag börja med att ge er bakgrundsfakta som berättar att Jonas är något av en mobilnörd coh epitetet sms-kungen har använts mot mig mer än en gång. Så förstår ni då hur jag jobbar när jag halv sju på kvällen ser att jag fått sms och det är skickat halv ett?

Och jag får väl be Thomas om ursäkt för att jag inte svarade. I och för sig var det inte en fråga, men det gäller alltid att få sista ordet när det gäller sms. Det är väl kanske just den inställningen som gör att jag är adlig inom sms-branschen.

Kommentarer
Postat av: Anders P

Är SMSet inte svarat på inom 3minuter räknas inte svaret. Så är det skrivet i lagen!

2008-08-26 @ 10:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0