Jonas Svedin - Steget för Tre kronor

Fann den här länken på Aftonbladet:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article2346948.ab

Tre kronors nya vapen. I själva verket har jag jobbat med det där dataprogrammet för GIF en längre tid nu.
Vi får väl hoppas att det ger bättre resultat för hockeygossarna.

Faktum är att programmet inte ens fungerar bra. Det är ett simpel program för att få videosekvenser.
Det jobbiga är att det strular för mig när man ska bränna sekvenserna. Kvart i nio i morse fick jag ett sms från en av tränarna som undrade om det fungerade som det skulle - det gör det inte.

Så jag vet vad jag får jobba med i eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Steget? Menas det danska ordet för stekt vilket isåfall skulle innebära att du har stekt dig för hockeylandslagets skull. Ja, du gillar ju mat, så det är inte helt otänkbart.

Eller har du kanske bestigit något/någon för Tre Kronors räkning?

Jag fattar inget och jag har farligt dålig humor.

/Patrik - naken, blästrad och skitsur.

2008-04-26 @ 19:45:22
URL: http://guldgossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0