Två killar...

Häromdagen sprang det förbi två killar utanför mitt fönster som antagligen hade någon idrottslektion på gymnasiet. De stannade upp och började bråka med varandra. Först trodde jag bara att skojade med varandra men sen såg jag att det var mer än bara "vänskapliga slag" som utdelades. De höll på en stund och sprang sen vidare med varandra.

Nu sitter jag här igen och ser samma killar springa förbi. Denna gången skrattar de och jag tänker att bråket verkar vara glömt nu. Då sopar plötsligt ena killen på ett slag i ryggen på den andre. Sen springer de vidare...

Vad bygger egentligen de deras "vänskap" på?

Kommentarer
Postat av: Isabell

Knasigt.. :P

2007-09-18 @ 12:46:58
URL: http://isabellh.blogg.se
Postat av: Cecilia

Låter ungefär som vår "vänskap" ;)

2007-09-20 @ 10:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0