Sommaren som gick...

Ja nu är det dags att runda av sommaren. Om tre månader är det julafton och då är det bara bilderna som finns kvar. Därför bjuder jag nu på lite bilder från sommaren -07. Håll till godo!

image57

Sommaren tillbringades till stor del på mitt kontor. Där fanns dessa roliga snören som jag kunde kasta omkring med under alla väntan jag fick uthärda.

image58

Men jag hann med många goda luncher!

image59

Som sagt...

image60

En och annan glass blev det också...

image61

På helgerna drack vi apelsinjuice. Hrm...

image62

Och så hängde jag på Gatufesten där jag fick min efterlängtade choklad!

image63

Och så åt jag lite mer...

image64

Men jag gick en jäkla massa också. Här är jag uppe på Norra berget.

image65

Jag fick en ostkupa i present. Tack!

image66

Sen stack vi till Turkiet. Där blev jag sjuk vilket resulterade i att jag nu väger 4-5 kilo mindre än när jag åkte för en månad sen. Och jag som lagt ut så mycket pengar på mat i sommar...

image67

Jonas tackar för sommaren som varit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0