Match match match...

Det här med matcher är lustigt. När jag var yngre tror jag inte riktigt jag gillade matcher. Då var det mest för att man tyckte det var roligt att sparka boll man höll på...

Men nu på senare tid så har jag blivit annorlunda. Jag är så jäkla peppad inför en match. Kvällen innan tar man fram innebandyklubban, tittar på den, knackar den lite i backen, tittar lite på den igen, kontrollerar vinkeln på bladet för att sedan titta på den igen. Sen gör man en låtsatsfint (utan boll förstås), går sen till spegeln och tittar så att klubban även ser bra ut där.

Sen kan man känna sig nöjd och lägga tillbaks klubban i klubbfodralet och tänka något i stil med: I morgon, då jävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0