Plötsligt händer det...

En sådan dag det var igår.
Jag pratar så klart om GIF Sundsvall.  Efter att de låg under med 2-0 kände jag att dagen var förstörd. Jag ville inte prata med någon och var less på allt här i livet. Jag började fundera på nästa säsong, vilka spelare som skulle vara kvar och allt sånt.

Men så 2-1. Hoppet tändes till Lustig blir utvisad. Återigen var jag nere på botten till det plötsligt stod 2-2. Och då visste jag att de skulle göra ett mål till. Men det var ändå något av det nervösaste jag upplevt på mycket länge.

Efter vinsten satt jag där med magvärk och visste inte rikigt om jag skulle drömma eller inte.
Det tog en par timmar innan jag återhämtade mig. Men nu är i alla fall GIF i allsvenskan, vare sig de är värda det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0