Namn...

I natt drömde jag något som kan kallas mardröm. Jag drömde att jag låg och sov och vaknade plötsligt av att det kliade i huvudet. Till min fasa inser jag att jag har fullt med myror i håret. Jag ser sen att hela lägenheten kryllar av getingar, humlor och myror och de är överallt på mig. Jag tar mig in till toaletten där jag ska försöka duscha av mig odjuren. Då ringer telefonen. Det är min syster och jag förklarar upprörd vad som händer...

Efter det minns jag inget mer. Senare på dagen inser jag att det är den 17 oktober idag - samma dag som det är planerat att min syster ska få sitt barn.

Är det ett tecken? Om ungen ploppar ut just idag ska jag fan kalla han eller hon för Myran eller Humlan resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0