När Jonas ska gå och träna...

Min mor brukar oroa sig för att jag är disträ.

När jag skulle gå och träna idag hittade jag inte nycklarna. Jag letade en stund och insåg att jag hade dem i handen. Så var jag på väg igen. Efter att jag gått några meter inser jag att jag glömt plånboken med kortet till gymmet. Jag letade igenom lägenheten snabbt och tittade i ett par byxors fickor men hittade ingenting. Jag började fundera och efter ett tag insåg jag ju att jag inte haft de byxorna idag. Jag hittade "dagens byxor" och hittade även  plånboken.  Jag var nu på väg igen. Men då inser jag att nycklarna är borta igen. Jag letar igenom lägenheten men hittar dem inte. Men då insåg jag att de satt i låset...

Mor kanske har rätt...

Kommentarer
Postat av: chrille

haha... du skriver om dessa förvirringar lite titt som tätt... Men ändå känns det inte som den Jonas jag har Kännt i typ 15år!! jag tror på frasen "skolan är supit ner mig" passar bra in här!

2007-11-06 @ 19:21:40
Postat av: Jonna

Det är sådana dagar man bara vill hoppa över :)

2007-11-06 @ 19:33:59
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0