Ja man blir ju förbannad!

Kom precis från ett spinningpass...

Och finns det något mer irriterande än de som ska väsnas medan man tränar?
Idag kom det in en typ lite sent i passet som först och främst började sjunga med i låtar, och inte fan var det vackert.

Sen när det blir tempoökningar ville hon gärna trycka till ett HUH! så att det hördes över hela salen så folk ska tro att hon tar i. Men det som ändå är värst vid tempoökningarna är när hon tjuter WIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAA!

Först och främst. Ska man sjunga så gör man det i duschen efter passet. För det andra. Om man kan låta så där mycket under ett träningspass, då tar man inte i tillräckligt. Det var synd att hon inte började prata med mig för då hade hon fått höra det.

Fan ta människan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha :) låter som du hade ett roligt spinningpass ;) vart va de då? på friskis? motionärer där brukar låta.. haha

2007-11-17 @ 01:57:59
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: Sandra

japp jag hänger på friskis jag ;) lite snällare mot plånboken tror jag :P haft en bra helg?

2007-11-18 @ 18:17:19
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0