Hell jä!

När jag nästan började bli orolig för var jag skulle göra min praktikplats så löste det sig som vanligt!

Igår sa jag att jag skulle ringa och boka ett möte med en möjlig praktikplats.

Det behövdes inte ens ett möte. Jag ringde honom idag och en mycket stressad marknadsansvarig kunde berätta att de ville att jag skulle göra praktiken hos dem.


Tydligen hade han enbart idag tackat nej till tre andra. Men jag sålde mig tydligen rätt bra i mitt mejl, så jag fick platsen. Han sa att de var i behov av någon med kunskap av medie- och kommunikationsvetenskap samtidigt som han hade blivit imponerad över att jag jobbat på en av SCAs marknadsavdelningar.


Det här är underbart! Jag får glädjen att blanda nytta med nöje då jag ska jobba med idrott.


Jag kommer att göra min praktik på....


*trumvirvel*


GIF SUNDSVALL

- Allsvenskan nästa!



Kommentarer
Postat av: fritz (även kallad kungen av norrland)

kul, då får du äntligen se det från insidan, dvs varför Gif aldrig kommer bli mer än ett jojogäng som pendlar mellan seriedivisionerna.

2007-11-07 @ 15:57:34
Postat av: T

Äntligen kommer de bli lite ordning bland leden...

2007-11-07 @ 16:51:37
URL: http://thomashansen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0