Pastor Svedin

Ett sånt väder! Jag som skulle på giffarna ikväll! Men det fick vara, men nu leder de med 2-0 i alla fall. Härliga tider!

Det här med att skaffa blogg var ju väldigt dumt. Helt plötsligt så händer det inget längre. Vad tusan har jag gjort idag t.ex.

Jag skulle kunna berätta att jag har jobbat en kort stund innan jag åt en underbar lunch tillsammans med Jonas och att jag därefter gick och handlade med Cecilia. Dessutom skulle jag kunna berätta att jag vid kvällens löppass för första gången kände mig frisk och att jag kunde ta i på riktigt. Men det här är ju egentligen väldigt tråkigt vetande för er. Så jag struntar i att berätta det;)

Istället kan jag infoga en bild från helgens jazzande.
image3
Vad kan vi då lära av denna bild? Jo att människor som är berusade verkar få en stark tanke när de ser en slips: "Den ska jag dra i!". Jag vet inte varför, men roligt verkar det vara. Detta får till resultat att, ja slipsen är sne, men det bjuder jag på.

Men vän Pelle hävdar att jag ser ut som en frikyrkopräst. Kanske...

Jag kan föresten berätta att jag igår fick höra genom en annan vän att han träffat en tjej som hävdade att jag var en svärmorsdröm. Jag tror jag ska börja föra statistik på hur ofta jag får höra det. Det börjar i alla fall bli väääldigt ofta. Frågan är egentligen hur positivt det är... Och vad utmärker EGENTLIGEN en svärmorsdröm? Och varför får aldrig tjejer utmärkelsen svärmorsdröm?

Som sagt, det är en galen värld...


Kommentarer
Postat av: Anki

Tjejer kan helt enekelt inte vara en svärmorsdröm. Snarare en mardröm. Det är tjejen som tar mammans plats, och blir viktigaste kvinnan i den lilla pojkens liv. Sådeså

2007-05-29 @ 23:05:38
URL: http://markligt.blogg.se
Postat av: Kicki

Tråkigt vetande eller ej, men du hade iaf en lösning på det, sätta in en bild. Då blir genast en vardaglig blogg lite roligare. jag borde starta bloggskola'skratt'

2007-05-30 @ 11:09:51
URL: http://littlevoice.blogg.se
Postat av: Anonym

Får skaffa bad boy-poäng istället

2007-05-30 @ 14:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0