Jaha, så var man här...

Att man inte kan vara starkare som människa. Man ska alltid hänga med i svängarna på ett eller annat sätt. I och för sig är jag nu väääldigt sen med att börja blogga, men nu är det i alla fall gjort. Och varför inte? Skriva är ju roligt!

Så vad ska nu denna så kallade blogg handla om? Ja, säg det. Tankar i Förrådet var det ja. Björn Afzelius skrev en gång en låt som heter Tankar i Havanna. Låten i sig är väl kanske inte den bästa som gjort, men titeln är bra. Jag snor den helt enkelt. Fast tankarna kommer nu från det studentbostadsområde där jag lever och verkar. Och i själva verket är ju inte min lägenhet större än ett vanligt förråd heller.

Men klaga är ju alltid roligt, så det är kanske det jag ska roa mig i denna blogg.
Förövrigt tycker jag inte om ordet... "Blogg". Så jäkla poppigt, typ...eller nåt.

Nä som den gode Björn skulle ha sagt:
"Jag tänker på hur vi har det därhemma."

image2
Ja det här ska då föreställa mig.
Klockan är 04.00 en söndagsmorgon.
I bakgrunden skymtar man mitt hem.

Kommentarer
Postat av: Capten Jack

Ja och mitt hem ser man också där..
skönt att se att du är igång :D

2007-05-28 @ 15:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0