Blommor och älgar!

Hemma igen! Näst sista innebandyträningen är slut. Och här sitter jag, lite trött och som vanligt lite blåslagen om benen.

Idag har jag föresten köpt två nya tavlor! Det här har fått till följd att jag nu har sex tavlor lägenheten. En av dem föreställer så klart Matforsbron, jag menar; vem har inte matforsbron hemma på sin vägg? Men de övriga fem tavlorna föreställer blommor. Det här måste ju innebär att jag gillar blommor. Frågan jag då ställer mig är följdaktligen: Gillar jag blommor? Intressant!

Så här med eftertanke kan man kanske tycka att det är aningen, låt oss säga feminint och kanske aningen ovanligt i en ungkarlslya på 22kvm. Men va fan! Jag får kontra med att jag skjutit nio älgar istället för att späda på min manlighet. Om det nu är något man vill späda på =)

Sov gott mitt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0