Låt oss ge dem bokstaven C...

En fråga som är värd att ställa:
Varför har den som ska leverera hemsidan som jag ska jobba med inte hört av sig och berättat att han legat sjuk en vecka och inte hunnit klart med den? Detta trots att han vetat att den skulle vara klar i måndags.

Människor är dumma, ja till viss del är vi idioter.
Men nu ska han i alla fall jobba med sidan och den ska bli klar till slutet av veckan.
"...förutsatt att allting löper som det ska."
Får man sätta en slant på att det inte kommer löpas ett dugg!

Nu börjar prata om att ge mig ledigt eller kanske gå på en annan avdelning för att arkivera!
Men då jävlar. Jag är anställd för att fixa med hemsidan, inte arkivera.
Man ska då behöva hävda sin rätt 24 timmar om dygnet.

Nej! Jag är inte bitter!

Kommentarer
Postat av: Dalkullan

Jag e iiiiiiinte bitter ;)

2007-06-14 @ 01:04:04
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0