Ja kan man bli något annat än glad?

Här sitter jag och jobbar och börjar inse att jag har gjort det mesta jag kan göra för stunden med hemsidan.
Men så!  Det har jag ju glömt, tänker jag... Site mapen... Där man ska kunna orientera sig på hemsidan. En massa länkande som kändes allt annat än roligt. Så jag kikar runt i programmet och inser att den automatiskt skapar en sådan sida baserad på det man tidigare gjort.
Ja, vi kan kalla de kärlek. Kärlek till tekniken och datanörden som gjorde programmet.

Annars så kan jag berätta att jag försöker jaga lite vuxenpoäng. Jag försöker lära mig att mig dricka bubbelvatten. Jag har tidigare avskytt denna så kallade dryck. Men desto fler jag druckit desto mer har jag börjat uppskattat skapelsen. Men igår köpte jag en smaksatt med päron och citronmeliss. Det smakade allt annat än gott, så nu börjar jag betvivla att bubbelvatten är gott. 
Det var den vuxenheten det...
 
För det andra så har jag nu blivit en daglig läsare av Dagens industri. Vuxet! Tänkte jag... Men en dag så sitter ekonomichefen och spyr galla över tidningen och dess tabloidartade nyhetsförmedling.
Det var den vuxenheten det...

 Men ICA-kortet har jag i alla fall kvar.

Kommentarer
Postat av: Mathias Larsson

30% av DI kommer från Pressmeddelanden.

2007-06-30 @ 13:31:14
Postat av: Mathias

http://www.vuxenpoang.com/

2007-06-30 @ 14:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0