Frikoppla och rulla...

Ja nu är det många som har höjt ett varningens finger för mitt inlägg igår.
"Tänk om personen läser" har många många sagt. Ja det vore ju förargligt. Men, ja det är kanske en risk man får ta. Det som är spännande med risker är ju att det kan gå hur bra som helst samtidigt som det kan gå fullständigt åt.... ja, helvete.

Men vore inte det lite spännande ändå? Jag menar, allt har ju en förmåga att gå bra. Så vore det inte lite roligt om det bara brakade ihop och man var tvungen att få jobba i uppförsbacke. Nu går ju allt bara på "rull" och det är ju inte alltid så utmanande.

Det är samma som när man springer. Springa nerför i en backe är så himla tråkigt. Springa i en uppförsbacke är kanske inte heller det roligaste, men det ger i alla fall mer än att springa nerför.

Idag har jag jobbat hela dagen. Det känns bra även om jag sitter och svär lite för mig själv på mitt kontor, men det är som vanligt när man jobbar med hemsidor.

Sen har jag ätit lunch på Bolagsverket också. Där var det klackarna i taket! Alla skrattade och var glada. De uppskattade sitt jobb och ville bara tillbaka till jobbandet efter lunchen. Eller?=)
Jobbet där är kanske inte det roligaste alla stunder, men det är i alla fall trevligt att äta lunch där.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Detta inlägg får 2/10 i rolighet.

2007-06-21 @ 15:02:40
URL: http://blogg.secondclasskids.com
Postat av: Fredrik

Det var bara för att du kom som vi blev så sura :)

2007-06-21 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0