Det är inte lätt att vara döv...

Jag har kommit in i någon form av psykiskt trauma. Jag skulle vilja kalla det gå-trauma. Det är som att jag går på droger, fast jag måste gå istället för att fatta sprutan eller liknande:)

Igår blev det två varv kring Sidsjön och jag var sugen på ett tredje, men då blev ändå klockan för sent. Nu har jag sprungit coh det dämpar begäret likt ett nikotinplåster, men bara jag ätit kommer jag säkert vilja gå ut igen.
Jag är nog sjuk på ett eller annat sätt. Eller en nörd.

Fasiken vad jag jobbat idag! Maniskt! Jobbade 45 minuter extra för att hinna klart. Kopierade alla pressreleaser från 2000-2007 från den gamla hemsidan till den nya. Och det tog nästan hela dagen. Lät det roligt? Inte? Bra! Men nöjd blev jag.

Citat:
"Det måste ju vara jättejobbigt att skrika som dövstum"
                                                               - Ni vet vem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0