Bomber och granater!

Vad är det som händer egentligen? Nu har jag snart suttit på jobbet i sju dagar och knappt gjort någonting.
Jag hade utbilning igår. Två timmar skulle den vara. 45 min blev den på grund av tekniskt strul. Nu börjar de få kalla fötter här när inte hemsidan som jag ska jobba med blir levererad. Och ingen vet var det sitter fast. Och folk ska på semester. Det är en enda stor röra!

Men idag har jag i alla fall fått varit på besök på en stor båt. Vi fick en rundvandring av kaptenen för båten. Jag är dock lite besviken på att han inte hade helskägg och gick runt och skrek "anfäkta och anamma". Men verkligheten är ju inte alltid som man tror.

Närmare 180 meter lång båten och det kändes som att man var del av ett gammalt Rederiet-avsnitt när man var nere och hälsade på de nere i maskinrummet. Rätt intressant faktiskt.

Nä man kanske ska "jobba" 30 minuter till innan man flexar ut för dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Håkan

Har du några tips på hur man "låtsasjobbar" bäst?

2007-06-12 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0