Bill och Bull...

Jag fick inte visa min matlåda idag. Jag blev bjuden på lunch, men det var ju inte heller helt fel.
Idag har jag hälsat och skakat tass med människor, många människor. Det är typ det jag gjort och så tittat på en hamn då förstås. Sen har jag lagt ner en massa tid på att läst och tittat på SCA's hemsida, min avdelnings hemsida och vårt intranät. Efter någon timme blir man less på det och surfar på annat istället. Jag tycker inte att jag är en dålig människa för det.

För det är så knasigt att jag får min utbildning nästa vecka. Efter det kan jag börja jobba med mina uppgifter. Så jag får surfa några dagar till med andra ord.

image7
Ja det här ska alltså likna mitt kontor. Här ska jag nörda många timmar i sommar.
Och för er som undrar, Bill och Bull är två bogserbåtar i hamnen.

Kommentarer
Postat av: ~Johanna~

Här var det städat och fint =)

2007-06-12 @ 20:14:58
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0