Äppel päppel!

Nu sitter jag här och försöker förstå varför jag svettas. Endera så är det väldigt varmt eller så kallsvettas jag helt enkelt.

Som ni i alla vet så var det midsommar igår. Midsommar innebar firande hemma i Matfors-trakterna. Och firande i Matfors-trakten innebär att man fokusera lite mer på alkoholen än vanligt. Vilket jag gjorde igår.

Drack gjorde vi och bra hade vi det. Hela kvällen känns något svår att få grepp om. Jag åt mycket kött, drack mycket äppeldrinkar och pratade mycket i telefon. Mycket mer kan jag egentligen inte säga.

Nä jag måste tusan ut och gå nu så jag kommer igång och blir vanlig människa igen.

image11
Bara för att bevisa att jag inte var helt utslagen igår så bifogar jag denna bild. Jens får också vara med på ett hörn för han åkte motorcykel. Och man vill ju synas med de tuffa killarna.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Inte helt utslagen? Nej men närapå, jag citerar ett av smsen från igår:
"Ja jag förstår inte så mycket vad du säger för jag har druckit en, två eller flera drinkar."
:)

2007-06-23 @ 22:54:48
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0