Ständigt denne Ernst...

Många har ju mycket att säga om Ernst Kirchsteiger. Så nu vill jag också ta till orda.
Jag gillar killen. Helt klart. Han gör snygga grejer.

En man som bygger en träveranda barfota samtidigt som han bakar en morotskaka och står upp för det kan inte annat än beundras. Han kör sin grej och det ska man alltid ha all respekt för.

Men nu har jag börjat irritera mig. Det där han har under underläppen. Det stör mig. Och nu kommer min irritation bara växa sig större och större. Dessutom går han till fyran nu också. Jag gillar inte när folk går från SVT. Det stör mig.

image20
Så här ser han ut nu. Det känns som att han försöker bli ett med det där lammet genom det där skägget eller vad vi nu ska kalla det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0