Men det här var vi lite bättre på...

...till slut!

image23
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej igen! Ja världen är verkligen liten, tack för att du släppte över mig! :) Vart känner du igen mig från då? Nu sitter jag här på jobbet utan nåt att göra, känns verkligen meningsfullt... Snart fika! ;) Synd att du inte hade nåt tips till mig, jag får fortsätta med att vara trevlig och duktig så ska vi nog se att det goda vinner i slutändan! Är det inte lite tråkigt att vara helt själv? Här har jag iaf ett gäng galna tanter att skratta med! :)

2007-07-18 @ 08:36:30
URL: http://www.myownwords.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag gick på Hedbergska, fast jag var en del på Västermalm också. :) Träning, ja då skulle det vara handboll då.. Fast nu för tiden är det teater som gäller! Brukar iofs vara lite här och där och göra olika knasiga saker. :) Jobbar på lön och pension (eller passion som vissa säger) på Kommunen, trevligt men som sagt lite att göra.. Förstår att du anpassat dig till att vara ensam, vad ska man annars göra liksom.. Det brukar vara då man får de allra bästa och kloka svaren på sina funderingar! ;)

2007-07-18 @ 09:46:10
URL: http://www.myownwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0