Har du problem?

Nu ska jag förklara läget. Läget på jobbet.
Låt oss kalla det ett tekniskt problem. Det är enklast så. Fungerar gör det inte i alla fall och har inte gjort på flera dagar heller. Det andra problemet är att jag inte kan göra något åt det då det tekniska inte kan skötas av mig. Nä, både Stockholm och Göteborg är inkopplade. Ingen får till det.

Så idag har jag inte gjort någonting. Och då menar jag verkligen INGENTING. Surfat sen sen halv åtta i morse. Skönt säger du. Tråkigt säger jag.

Jag blev tvungen att fara till Birsta och köpa mig en glass. Sen satte jag mig själv och åt min glass samtidigt som jag lyssnade på musik. Det var i alla fall skönt.

Kommentarer
Postat av: frugan

surfa på jobbet, överskattat? du har fått för mycket av det goda lille vän...

2007-07-10 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0