Gatufesten del 4

Jag vill varna för att texten nedan är en förbannat tråkig redogörelse för den sista dagen. Men förhoppningsvis kommer jag kunna ge en något intressantare reflektion kring dråpliga händelser imorgon eller dagen därpå.


Ja när jag var nästan hög på all choklad var det då dags för den sista dagen. Det var nu det gällde!
Allt började med förfest uppe på Oscarsgatan innan det var dags att kila ner på Bo Kaspers. Det hade varit trevligare med en mindre scen men jag fick i alla fall uppleva ett trumpetsolo som gav ståpäls. Häftigt!

Efter det här och en stund på Marit så drog vi oss till Wallmans-tältet. Och jäklar så roligt vi hade! Och drack gjorde man som en törstig hund och ännu roligare blev det! Egentligen tror jag inte att alkoholen hade någon direkt koppling till det men, ja roligt var det.

Sen gick vi till O'learys och hängde där till tre. Sen gick vi vill Max där jag köpte en burgare. Men jag kunde inte ta en tugga. Då är det fan illa!

Hur ska man sammanfatta den här Gatufesten då? Ja, jag skulle säga att egentligen har det inte hänt något spektakulärt, men ändå har vi varit en gäng som haft väldigt roligt. Bästa Gatufesten hittills skulle jag hävda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0