Galen?

Idag när jag stod mitt i min lilla lägenhet och plockade på mig de saker som man ska ha med sig till jobbet, det vill säg: mobil, mp3, plånbok, passerkort, Sundsvalls tidning och nycklar, vad tror ni att jag ser?

Jo en bilnyckel. En tidigare borttappad bilnyckel. På soffbordet. Där jag sökt mer än en gång. Jag hade en liten hög med brev där som jag lyft på FLERA gånger, men tydligen hade den rackarn legat under det översta brevet. Men nu låg den plötsligt helt synlig.

Jag förstår inte. Hur det här gick till egentligen?! Håller jag på att bli galen?


Kommentarer
Postat av: Marie

Man kan inte bli nåt man redan är ;P
Det kanske är nån som busar med dig...

2007-07-20 @ 17:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0