Chokladlycka utan bindestreck!

image14
Titta på den här killen! Ser ni glädjen i hans ögon? Han ser helt klart ut att kunna vara den finaste guten på byn!

I ett helt liv har han gått och tittat på de som vunnit på chokladhjulet. Inte känt någon avundsjuka, men en stor beundran. En beundran för att man bemästrat det magiska chokladhjulet.

Jag har aldrig en försökt att vinna, men under hela gatufestveckan har jag sagt att jag ska göra det. Och idag så fick jag känslan av att jag skulle ge ett försök. Så jag går ner, växlar till mig två tio och ska välja två nummer.
Jag ser 66.
- Mario Lemieux's gamla tröjnummer, säger jag till Thomas som är med mig.
Sen ser jag 33. Fredrik Modins tröjnummer.
Plötsligt stannar hjulet och jag ser förvånat att det står på 33.
Den oerhört trötta tjejen som håller i allt frågar om jag hade 33 och undrar sen vad jag vill ha.
Så jag undrade vad jag vill välja mellan.
- Vad du vill.

Lycka!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Ja, nog är det glädje i blicken. Och det är klart att du är finaste guten på byn.

2007-07-07 @ 18:03:56
URL: http://blogg.secondclasskids.com
Postat av: Fredrik

Du ser sjukt nöjd ut :)

2007-07-08 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0