Vad är det med män?

Ja... Vad är det egentligen med män och omklädningsrum?

När jag pratar om män i detta fall menar jag i synnerhet män mellan 40 och 60 år. De verkar nämligen ha en väldigt stark vilja av att visa sig naken. Ska de stå och prata med någon när de är på väg till duschen så ska det minsann inte var någon handduk virad runt kroppen. Nä, i handen ska den vara.

Som idag när jag var på gymmet. Jag var lite stressad och rusar in i omklädningsrummet. Ja var händer? Jo alldeles innanför dörren står en man och pratar telefon. Saken är bara den att han endast är iklädd en aningen för kort t-shirt och ingenting nedanför. Lyckligtvis hinner jag stanna precis som jag öppnar dörren och han flyttar på sig.

Jag har ju väldigt svårt att tänka mig att tänka mig att kvinnor gör samma sak. Kan inte någon berätta för mig? Ta mig innanför väggarna och berätta vad som försiggår!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Erkänn att du har badbyxor på dig när du duschar!

2007-12-04 @ 17:44:30
URL: http://www.sejdelshoppen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0