Alla dessa nördar...

Jag brukar ju tycka om att prata om nördighet här i livet.
Då jag själv ser mig som nördig på mer än ett sätt så tycker jag att jag får fria tyglar för det.

Bevis på att du kommit hem till någon som är aningen nördig:

1) Det första du ser är en bokhylla fyll med burkar och förpackningar enbart för att de är snygga och "intressanta" att studera.
 image41

2) När du kommer in på toaletten så möts du av en affisch som redogör för hur typsnittet Berling Nova ser ut i olika varianter.
image42

Ja när du ser detta inser du att du kommit hem till någon som pluggar grafisk design, gillar det och dessutom är lite extra nördig.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Nörd and proud of it. :)

2007-08-17 @ 23:34:35
URL: http://www.lisettedegerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0